Olin juuri saanut opinnot päätökseen ja aloitin työelämän. Suurena haavenani oli myös löytää itselleni puoliso ja marssia alttarille hääkellojen soidessa. Halusin aloittaa rakentamaan tulevaisuutta tosissani ja haaveilin kunnollisesta vaimosta jonka kanssa voisin kuunnella Mozartin sinfonioita takkahuoneessa herkistyneenä.

Erään kerran kun ajoin töistä kotiin citymaasturillani niin havaitsin tien laidassa naisen liftaamassa. Ulkona oli karmaiseva rajuilma ja huomasin, että nainen oli pukeutunut hyvin kevyesti. Pelkäsin että hän vilustuu ja saa flunssan. Tunsin voimakasta sääliä tuota naisparkaa kohtaan ja otin hänet kyytiin.

Nainen esittäytyi Svetlanaksi ja jo nimestä ja puheen aksentista tajusin, että hän on Venäjältä. Paheksuin hänen liian vähää vaatetustaan ja nuhtelin häntä kovin sanoin, että kyllä hänen iässään olevan naisen pitäisi jo tajuta mitä päällensä laittaa. Mutta hänpä yllättikin minut täysin, sillä hän nosti vaan vähän hamettaan ja näytti että katsos mitä kivaa täällä olis tarjolla. Kun vilkaisin, niin olin ajaa ojaan ja saada sydänkohtauksen. Olin nähnyt pillun joskus pienenä. Jossain lehdessä oli kuva sellaisesta mutta sen jälkeen olin elänyt säntillistä ja suojattua elämää. Tämä näky sekoitti minun pasmani täysin ja kun tarkoitukseni oli kertoa jotain, aloinkin änkyttää jotain sekavaa. Mutta sekös vaan nauratti Svetlanaa. Lopulta sain kuitenkin itseäni vähän taas kasaan ja tein keskustelualoitteen Venäjän nykyisestä ihmisoikeustilanteesta. Halusin ihan oikeata venäläistä näkökulmaa asiaa enkä mitään lehdistä luettua johon ei aina voi luottaa. Svetlana totesi vaan, että tilanne hänen kotiseudullaan Viipurissa on hyvä ja hänen äitinsä on siellä torikauppiaana myymässä sukkia.

Olin järkyttynyt kun tajusin että Svetlanalla ei ollut ollenkaan osoitetta. Hän kertoi asuneensa hylätyssä talossa Lappeenrannan lähistöllä kolmen muun naisen kanssa. Asuinolot olivat siellä alkeelliset ja he kuitenkin pystyivät valmistamaan kaalisoppaa joka päivä ruosteisessa kattilassa nuotiotulella. Kerroin pitäväni kaalisopasta ja niinpä kutsuin Svetlanan kotiini. Itseasiassa palkkasin hänet kokiksi samantien kun hän kertoi keittäjäntaidoistaan.

Svetlana ihastui kotini olemukseen ja piti minua onnenpekkana, kun sain asua tuommoisessa lukaalissa. Kerroin taustastani, isäni oli ollut suurenluokan bisnesmies ja jätti minulle mittavan perinnön. Mutta sitten käänsin keskustelun Suomen ja Venäjän väliseen puutullikiistaan. Svetlanalla ei ollut siihen kuitenkaan paljon kommentoitavaa. Sen sijaan huomasin että olimme yhtäkkiä hyvin lähekkäin toisiamme. Samassa tunsin kuinka hän suorastaan kuumeni kuin silitysrauta ja alkoi myös hyväilemään minua siinä toivossa jos minun kroppani antaisia jotain signaaleja hänelle. Kyllä siinä sitten alkoikin tapahtua. Tunsin voimakkaan jännitteen itsessäni ja tarpeen olla läheisemmässä yhteydessä venäläisvieraani kanssa. Mutta en kuitenkaan halunnut alkaa mihinkään semmoiseen intiimitouhuun naisen kanssa jota en tuntenut ja jonka kanssa en ollut sitoutunut elämään loppuelämääni.

Erään kerran sitten kun katsoin televisiota ja sieltä tuli Urheiluruutu ja välähdys ottelusta KalPa-Jyp, sattui yllättävää. Katsoin hiukan toisaalle ja havaitsin lähelläni alastoman naisen leikkimässä itsensä kanssa jollain muovisella porkkanalla. Samalla hän katsoi minuun ikäänkuin kutsuen lankeamaan esiaviolliseen seksiin. Onneksi minulla oli yksi kadulla ilmaiseksi jaettu kondomi jonka laitoin miekkani suojaksi ja ryhdyin sitten aktiiviseen toimintaan. Ja viikon aikana tein laskutoimituksia vihkoon, olin sukupuoliyhteydessä Svetlanan kanssa keskinmäärin 17 kertaa päivässä. Luokittelin yhdynnät asteikolla viisi tähteä eli loistava ja yksi tähti eli mitäänsanomaton. Keskiarvoksi tuli kolme ja puoli tähteä mitä pidin loistavana tuloksena. Joten tulin siihen johtopäätökseen, että halusin aloittaa ikuisen rakkauden hänen kanssaan. Mutta se oli elämäni suurin virhe.

Svetlana oli hyvin ovela nainen. Hän osasi manipuloida minua niin hyvin, että hän sai minusta täysin henkisen yliotteen. Manipulointivälineenä hän käytti tietenkin pilluaan. Taitavasti hän erilaisten ääniefektien ja kiemurtelevien liikkeiden avulla sai minut virittämäänsä ansaan. Olin ikäänkuin huumeessa ja hänen pillunsa orja. Minulta katosi sellainen arvostelukyky ja kritiikki omia elämänvalintojani kohtaan mitä minulla ennen oli ollut. Ostin kaikkea mahdollista Svetlanalle, uusia muotivaatteita ja muuta huippuluokan rihkamaa. Hän halusi jättikokoset silikonitissit itselleen ja sai viehkeän käytöksensä avulla minut rahoittamaan kalliin operaation. Kaikkea muutakin ostettiin minun rahoillani. Pillun huumaannuttamana olin valmis tekemään mitä vaan Svetlana tahtoi, kuola valuen suupielistäni. Kun tapasin miespuolisia ystäviäni baarissa, niin he huomasivat että kaikki ei ole kohdallaan. Tuijotin vaan eteeni ja olin kuulemma hokenut vaan että "pillu, pillu, pillu...." Ystäväni jotka olivat hurskaita uskovaisia eivät pitäneet rumien puhumista sopivana ja Jape läimäytti minua kerran naamaan että olisin kunnolla. Sitten minua itseäni hävetti ja tajusin itsekin että olin vähän sekaisin.

Kävin töissä kuitenkin normaalisti ja aina kun tulin kotiin oli siellä Svetlana pillu paljaana ja hän syötti minulle kaalisoppaa suoraan arabian lautaselta kun makasin tropiikkihuoneeksi sisustamassani lepokammarissa kaislavuoteella. Ihanaltahan se tuntui saada ensin maha täyteen hyvää soppaa ja sitten pussit tyhjäksi seuraavaksi. Mutta kaikella oli hintansa. Uutta ostettavaa aina löytyi ja aina vaan siirryttiin kalliimpiin sijoituksiin. Oman autonkin ostin Svetlanalle. Aluksi hänelle kelpasi vanha 300 euron hintainen Lada, muttei kauaa mennyt niin se piti vaihtaa ihan uuteen Audiin.

Erään kerran sattui sitten hyvin kummallinen asia. Luulin että Svetlana välitti minusta oikeasti ja halusi olla yksiavioinen, vaikka emme vielä häitä olleet pitäneetkään. Toisin kuitenkin oli. Tulin perjantaina kotiini ja ajattelin että pääsen lepäämään rakkaani vierelle. Mutta kotonani olikin minua vastassa Svetlanan lisäksi seitsemän muutakin naista. He olivat kaikki Viipurista, Svetlanan tuttuja. Eikä siinä vielä kaikki, he olivat odottamassa minua alastomana haaroväli levitettynä auki. He koskettelivat itseään, sellaista näpykkää siinä navan alapuolella, en muista miksi sitä kutsutaan. Mutta kuitenkin se näytti kuin joltain voimistelunäytökseltä johon he halusivat yleisöä. No, otin lasillisen kokista ja katselin sitten kohteliaisuutena kyseistä performanssia. Ehkä he olivat treenanneet esitystä sillä aikaa kun olin töissä. Näpykkää koskettelevat kädet näyttivät liikkuvan samassa tahdissa. Taustalla soi Alla Pugatsovan se vanha tuttu miljoona ruusua. Aika vanhan biisin valitsivat esitykseen muttei se minua haitannut. En katsonut esitystä koko ajan koska välissä minun täytyi käydä lämmittämässä mikrossa pizza.

Naisten esiintyminen kotonani olisi ollut muuten ihan hyvä ohjelmanumero, mutta he halusivat vetää loppuvaiheessa minutkin mukaan osaksi showta. Ja myös minun piti olla alasti. Otin käskystä vaatteet pois päältäni ja laitoin ne siististi viikattuna tuolille odottamaan että voisin myöhemmin pukea ne uudelleen ylleni.

Naiset alkoivat vuoron perään kosketella leikkisästi minun sukupuolielintäni. En siihen aluksi reagoinut muuten kuin vähän naurahtaen. Mutta sitten huomasin taas että tunsin itsessäni jännitteen ja halun olla läheisessä kanssakäymisessä. Ja mitä helvettiä Svetlanahan siinä oli lähinnä sivusta tarkkailijana ja hän löi käsiään yhteen ikäänkuin tunnelmanluojana. Minut pakoitettiin yhtymään näihin kaikkiin naisiin samalla kun oma puolisoni nauraa räkätti vieressä. "Eikö tässä ole mielestäsi mitään väärää", kysyin rakkaaltani. Hän vaan tanssi biisin tahdissa omaa juttuaan ja kun menin hänen luoksensa, hän vaan työnsi minut takaisin touhuamaan muitten naisten kanssa. "No, jo on nyt kumma" tuumasin ja lopulta sopeuduin touhuamaan näitten kaunottarien kanssa. Toisaalta olihan se aikamoinen kokemus, vaikka aluksi suhtauduin asiaan kielteisesti. Jälkeenpäin oli kuitenkin vähän ymmällään oleva olo ja mietin kaikenlaisia asioita päässäni samalla kun naiset yhdessä öljysivät vartaloani ja yrittivät pian uudelleen saada aikaanluotua minuun jännitettä ja läheisyydentarvetta.

Nämä kaikki naiset jäivät kotiini asumaan ja epäilin että jo valmiin luontaisen huumaantumisen lisäksi kaalisoppaan lisättiin jotain huumaavaa ainetta. Minusta tuli sellainen, että vain hihittelin ja nauroin kaikelle samalla kun siinä vaiheessa luonani asuneet 24 naista lypsivät minulta rahaa menoihinsa minkä kerkivät. Sen lisäksi minua vietiin asunnossani huoneesta toiseen ja aina oli vaan pantava jotakuta misseistä tai minulta joku heistä otti suihin. Vaikka kuinka kaipasin lepoa niin he eivät ottaneet kuuleviin korviinsa juttujani. Minua käytettiin siitosorina. Tosin yksikään naisista ei halunnut saattaa itseään raskaaksi mutta muuten vaan minua taidettiin käyttää hyväksi sekä taloudellisesti että seksuaalisesti. Pahus että ottaa päähän näin jälkeenpäin. En ole päässyt tästä kokemuksesta vieläkään täysin yli.

Kun tilanne oli jo pahasti ryöstäytynyt kohtuuttomiin mittasuhteisiin ja minä aloin olla jo täysin loppunpalanut ja sairaalahoidon tarpeessa, niin töissä eräs työkaverini kertoi minulle Pillun uhrit-nimisestä järjestöstä. Kyseinen hyväntekeväisyysorganisaatio oli perustettu auttamaan minun tavallani jymäytetyksi tulleita miehiä. Sain kotiini luettavaksi Pillun uhrit-järjestön esitteen, jossa oli myös puhelinnumero johon pystyi tarvittaessa soittamaan. Kun lopulta sain numeroon soitettua olin jo täysin pohjalla ja itkin puhelimessa ja kerroin kuinka talossani on 56 venäläistä valokuvamallikaunotarta ja aina vaan pitää panna heitä kun haluaisin elämältä jotain muuta. Ja lisää naisia oli tulossa jos ei asiaan saada aikaiseksi muutosta.

Luurin toisessa päässä kohtasin todella empaattisen ihmisen joka ymmärsi hyvin tilanteeni. Sain ensi kertaa elämässäni puhua asioistani aidosti ja löysin kosketuspintaa sieluni todellisuuteen ja siihen kuka minä oikeasti olen. Pillun uhrit-järjestö auttoi minut aloittamaan pitkäkestoisen toipumisterapian johon kuului paljon yhteisiä keskusteluryhmiä, mökkikokoontumisia muiden ryhmäläisten kanssa makkaranpaistamiseen ja aitoa ihmisenä olemista sellaisenaan.

Sitten koitti myös se vaihe, että minun piti saada jotenkin nuo 56 talooni asumaan asettunutta naista häädettyä pois nurkistani. Onneksi siinä asiassa sain apua Poliisilta. He kyynelkaasuttivat naiset ensin ulos talostani pihalle jonka jälkeen heidät osittain väkivaltaa käyttäen teljettiin vaarallisia rikollisia kuljettamaan erikoistuneisiin ajoneuvoihin. Naiset lähetettiin itärajan toiselle puolelle. Siellä saavat puuhata mitä huvittaa. Minä olin löytänyt uuden suunnan elämälleni Pillun uhrit-järjestön avulla ja edelleenkin käyn terapiassa kolme kertaa viikossa. Toipuminen ja sisäinen eheytyminen tulee vielä kestämään pitkään. Mutta alan jo tuntea olevani parantumaan päin. Voin lämpimästi suositella kaikille samanlaisten ongelmien kanssa kipuileville Pillun uhrit-organisaatiota. Ottakaa heihin rohkeasti yhteyttä ja opastan avuntarvitsijoita tarvittaessa minkä kykenen.